Shop Mobile More Submit  Join Login
lawl first time i have done bother sonic and shadow on an internet meme before. and i chose pappara. other versions can be found here

[link]

i have no idea where this came from XD
but for some reason i think it suited sonic and shadow.

AND
BEFORE ANYONE SAYS
OMG LOOK AT THAT SHETTY ANIMATION IT'S WOBBLYING ALL OVER THE PLACE.

it is a sketch. my sketches are messy. get over it. took me an hour to do all 5 frames.

did i mention this will be compleeted. inked. maybe coloured if i feel like it. so yeah it's just a wip for now. but i thought u guys would like to see it in progress.

:3 enjoy

sonic and shadow is (c) :iconsegaplz:
Artwork and flash animation is (c) :iconf-sonic:
Add a Comment:
 
:iconkkmommy:
KKMommy Featured By Owner Jul 27, 2015
...What...Is this....
Reply
:iconcrazylazy4403:
CrazyLazy4403 Featured By Owner Jun 7, 2015
wtf
Reply
:iconjohannaxshadow:
Johannaxshadow Featured By Owner Mar 25, 2015  Hobbyist Digital Artist
I love your WIP <3
Shadow is Cute and........X'D ( I don't know... but, he is simple and sexy :iconklonoanosebleedgrinplz:  )
Really good Heart 
Reply
:iconshadamycrazyfan2:
shadamycrazyfan2 Featured By Owner Jan 6, 2015
XD I WILL NEVER STOP LAUGHING
Reply
:iconhegaama:
hegaama Featured By Owner Jan 3, 2015
XD Shadows face
Reply
:iconraymangirl6:
RaymanGirl6 Featured By Owner Dec 31, 2014
when I saw this and looked at sonic I was first like: Freddy Nosebleed  but then I was like: Mew Smilie Blush 
Reply
:iconisisbug:
isisbug Featured By Owner Nov 18, 2014
FOLLOW THESE STEPS 1. COVER YOUR MOUTH WITH YOUR HAND 2. WHISPER A WISH IN YOUR HAND 3. POST THIS ON 10 OTHER GAMES 4. LOOK AT YOUR HAND

Reply
:iconisisbug:
isisbug Featured By Owner Nov 18, 2014
FOLLOW THESE STEPS 1. COVER YOUR MOUTH WITH YOUR HAND 2. WHISPER A WISH IN YOUR HAND 3. POST THIS ON 10 OTHER GAMES 4. LOOK AT YOUR HAND

Reply
:iconblackiecoolio:
blackiecoolio Featured By Owner Nov 11, 2014  Student General Artist
oh gawd XD its the music man XD
Reply
:iconfluffyfox99:
fluffyfox99 Featured By Owner Aug 2, 2014   Artist
Mew Smilie Blush So-so kawii.
Reply
:iconteambaddest231:
TeamBaddest231 Featured By Owner Jun 25, 2014  Student Digital Artist
OMG!!!
Reply
:iconmalenkawaiicat:
Malenkawaiicat Featured By Owner May 9, 2014  Student Digital Artist
XDDDD shadow WTF x3 so cute ^w^Ene (Smile) [V7] 
Reply
:iconjeffdasexykiller:
Jeffdasexykiller Featured By Owner Apr 25, 2014
W T F??
Reply
:icondaniellethewolf1:
daniellethewolf1 Featured By Owner Dec 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
shadow is amused x3 Llama Emoji 23 (Shyness) [V1] Llama Emoji 09 (Drinking Tea) [V1]  
Reply
:iconthedjskunk:
thedjskunk Featured By Owner Nov 17, 2013  Student Digital Artist
OMFG RAINBOW BARFZZZZ :iconrainbowVomitplz: :RainbowVomit2plz: 
Reply
:iconsupersonicepic:
Supersonicepic Featured By Owner Oct 15, 2013  Student Artist
hehe i love this song
Reply
:icondeadmau5nstuff:
Deadmau5Nstuff Featured By Owner Sep 29, 2013  Professional Digital Artist
ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL HHAHAHHAHAHAHHAHAHHHUHAHUHUHAHAHAHAHAHAH ROFL ROFL ROFL ROFL
Reply
:iconxxlisathecatxx:
xXLisaTheCatXx Featured By Owner Sep 20, 2013  Professional Digital Artist
HOW DO U PUT MUSIC IN FLASH!!! hfeugwfdsf
Reply
:iconangelathekitteh:
AngelaTheKitteh Featured By Owner Sep 20, 2013  Hobbyist Artist
:iconxddplz: OMG YES!!! :iconxddplz:
Reply
:iconblazethecat505:
BlazetheCat505 Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist General Artist
*dies* HAAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Reply
:iconmyly14:
Myly14 Featured By Owner Aug 13, 2013  Hobbyist General Artist
*dies laughing* Xvx''
Reply
:iconclover103:
Clover103 Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
sexy!! shake dem hips!! 
Reply
:iconfalolita123:
falolita123 Featured By Owner Jul 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
at first i was like what the shit but now im just laughing but let me tell ya this is freaking hot XD
Reply
:iconcupcakebear1:
CupCakeBear1 Featured By Owner May 9, 2013
Haha! I love this!! It scared the crap out of me first because I forgot to turn the volume on my computer down! =D
Reply
:iconsupersonicepic:
Supersonicepic Featured By Owner Apr 23, 2013  Student Artist
that is so cool
Reply
:iconsashel506:
Sashel506 Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:XDD:
Reply
:iconsashel506:
Sashel506 Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
sorry that was suppsoed to be :iconxddplz:
Reply
:iconsashel506:
Sashel506 Featured By Owner Apr 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
lol whut?:XD:
Reply
:icondarkacguy:
DarkACGuy Featured By Owner Feb 8, 2013
I read this as Parappa, like as in Parappa the Rapper. Oh well.
Reply
:iconmarytheechidna:
MaryTheEchidna Featured By Owner Mar 4, 2013  Student Digital Artist
Hehe, I did too!
Reply
:iconabbyrosethehedgehog:
AbbyRoseTheHedgehog Featured By Owner Jan 24, 2013  Student Artist
SEXY TIME!
Reply
:iconvaleriewaterling:
ValerieWaterling Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
sexeh LOL
Reply
:iconsubarashi-sama99:
subarashi-sama99 Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist General Artist
Oh. My.... No words here. 0-0
Reply
:iconthedjskunk:
thedjskunk Featured By Owner Nov 18, 2012  Student Digital Artist
lol shadow did you lose at something???
Reply
:icondbzlover1998:
dbzlover1998 Featured By Owner Sep 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
:squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee::squee:



okay that is sooooo cute
Reply
:iconspindragon12445:
spindragon12445 Featured By Owner Jul 27, 2012  Student Digital Artist
So cute I had to fav it twice. :aww:
Reply
:iconxxsweetrosexx:
XxsweetrosexX Featured By Owner Jul 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
Super cute~I love it:)
Reply
:iconadelunia:
adelunia Featured By Owner Jul 10, 2012  Student General Artist
Lol! Cute :D
Reply
:iconapril4042000:
april4042000 Featured By Owner Jul 9, 2012
:nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu: :nuu:

:iconfavoriteplz: Still faved XD Music made me crazy....Wow. 100 purple dudes up there ^-^ . Any way good job. :D
Reply
:iconpipe7575:
pipe7575 Featured By Owner Jun 19, 2012  Hobbyist General Artist
wtf ??? my head exploded
Reply
:iconasimpleviolet:
ASimpleViolet Featured By Owner Jun 15, 2012  Student Artist
:iconirapeitplz:
Reply
:iconmossears227:
mossears227 Featured By Owner Jun 10, 2012
.................
Reply
:iconshadowiscool123:
shadowiscool123 Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
beer out
Reply
:icondeejayripp:
deejayripp Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist General Artist
lawl wut
Reply
:icondeejayripp:
deejayripp Featured By Owner Apr 19, 2012  Hobbyist General Artist
lol wut!
Reply
:iconryry3:
ryry3 Featured By Owner Apr 17, 2012  Student
Wtf XD
Reply
:iconsonicgirl113:
SonicGirl113 Featured By Owner Feb 23, 2012
Awesome :)
Reply
:iconsammythefoxxmanic:
sammythefoxxmanic Featured By Owner Feb 16, 2012  Student Artist
omg so cute
Reply
:iconryry3:
ryry3 Featured By Owner Feb 5, 2012  Student
lol that is soooo cooooooooooooooooooooooooooooooooool in funny
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 27, 2011
Image Size
2.5 MB
Resolution
542×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,638
Favourites
320 (who?)
Comments
144
Downloads
83
×